User Generated Content
Waarom UGC?
Leen Bakker
Voor Leenbakker creëerden we meerdere short-form contentvideo’s voor Instagram en TikTok. Door in te spelen op actuele trends brachten we het merk op een creatieve manier onder de aandacht van Gen Z, met als doel het vergroten van de merkzichtbaarheid binnen deze doelgroep.
Klik op de beelden om de content te bekijken.
Sqweez
Voor Sqweez trokken we de straat op met een opvallende activatiecampagne. In een volledig bestickerde limousine reden we door de stad, spraken we meer dan 200 mensen aan en deelden we ijskoude blikjes uit. Het resultaat? Energieke content voor TikTok en een flinke boost in merkzichtbaarheid, zowel fysiek als online (crossmediaal).
Klik op de beelden om de content te bekijken.
Sultana
Voor Sultana speelden we in op het nostalgische gevoel dat bij het merk hoort, want wie nam er vroeger nou geen Sultana mee naar school of op weg naar vakantie? We ontwikkelden twee creatieve concepten die dit herkenbare sentiment tot leven brachten. Het merk werd op een subtiele, organische manier verwerkt in de content, met als doel herkenning, gevoel en merkzichtbaarheid.
Klik op de beelden om de content te bekijken.
& meer
Naast contentseries heb ik ook losse content mogen maken voor verschillende merken en organisaties. Zo speelde ik in een social video voor Etos, maakte ik content voor Straf_Werk, namen we content op voor het schoonmaakmerk Samako en ontwikkelde ik wervende content voor de Hogeschool Rotterdam.
Klik op de beelden om een deel van mijn werk te bekijken.
Let’s Connect!
Nieuwsgierig naar wat CLUB EIGHT voor jou kan betekenen? Of gewoon zin om te sparren met een lekker bakkie koffie? Slide in my mailbox!